Dieta na potencję – nie tylko afrodyzjaki i Kamagra!

Dieta na potencję – nie tylko afrodyzjaki i Kamagra!

Od najdawniejszych czasów, mężczyźni poszukiwali naturalnych afrodyzjaków. Co to są afrodyzjaki? To rodzaj pożywienia, które po zjedzeniu zamienia nas w bogów seksu. Większość wypróbowanych  pokarmów była nieszkodliwa, ale również nieskuteczna. W Chinach na przykład, miejscowi mogą polecić Ci spożycie posiłku ze ślimaka morskiego. Jego seksualna reputacja wzięła się stąd, że ślimaki te puchną, kiedy są dotykane.

W innych kulturach istniały najróżniejsze i najdziwniejsze rytuały i dania, które miały poprawić męskie seksualne moce. Nie musisz jednak uciekać się stawania na głowie przy pełni księżyca, aby osiągnąć pożądany efekt. Wypróbuj inną strategię: sięgnij po pokarmy z naszej listy. Zawierają one mnóstwo witamin, minerałów i ziół, które wspierają męską potencję. A przy tym są smaczne i po prostu zdrowe!

Jeśli jednak masz już wyraźne problemy z potencją, udaj się do lekarza. Zaleci Ci on Viagrę, która, chociaż jest bardzo skuteczna, jest również droga. Zamiast tego kup Kamagrę, która zawiera ten sam składnik aktywny – sildenafil, a jest przy tym parę razy tańsza. Dzięki temu, że w każdej porcji Kamagry jest aż 100 mg sildenafilu, co jest maksymalną dobową dawką tej substancji aktywnej, za każdym razem możesz liczyć na satysfakcjonujący seks. A jeśli jesteś wybredny, pamiętaj, że Kamagra występuje aż w pięciu różnych formach – rozpuszczalnych, do ssania, w żelu, w tabletce i jako Super Kamagra. Na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Jeśli jednak poszukujesz naturalnych metod na poprawę potencji, przeczytaj co mamy Ci do zaoferowania.

Arbuz – nie tylko orzeźwiający, ale też… utwardzający!

Ten owoc jest jednym z najlepszych źródeł L-cytruliny, aminokwasu, który powoduje twardsze erekcje. Dzieje się tak, ponieważ L-cytrulina przetwarzana jest w ciele na L-argininę. I tak samo, jak Kamagra, L-arginina zwiększa produkcję tlenku azotu. Ten z kolei zwiększa przepływ krwi do penisa, powodując jego unoszenie i utwardzenie.

Czerwone, ostre papryczki – to nie tylko nazwa zespołu rockowego, ale też sposób na erekcję.

Twój umysł mówi Ci nie, a Twoje ciało mówi Ci tak? Przełam swój lęk i dodaj odrobinę ostrych papryczek do gulaszu, papryki jalapeno do guacamole czy pieprzu Cayenne do jajek. Dlaczego papryki? Każda z nich zawiera dużą ilość kapsaicyny, składnika, który sprawia, że sos tabasco jest ostry, uwalnia składniki przyśpieszające bicie serca, udaje podniecenie i zwiększa libido. Jaki płynie z tego wniosek? Włączenie ostrych papryczek nie tylko podkręci Twój metabolizm, ale także wprowadzi Cię w nastrój do nocnych harców oraz pozwoli Ci wytrwać dłużej w zabawie. Umysł przekonany? To do roboty!

Jabłka – nie takie pospolite, jak myślisz.

„Jedno jabłko dziennie, trzyma lekarza z dala ode mnie” – i nie tylko! Jabłko poza swoimi zdrowotnymi właściwościami, ma również pozytywny wpływ na Twoją energię seksualną. To wszystko dzięki wysokiej zawartości kwercetyny, składnika często używanego w lekach przeciwalergicznych. Ten naturalny antyoksydant, flawonoid, zwiększa czas, przez jaki możesz dać radę w sypialni. W jaki sposób? Na takie samej zasadzie, jak kwercetyna podwyższa osiągi przy ćwiczeniach. W końcu wysiłek fizyczny to wysiłek fizyczny, niezależnie od tego, czy biegasz, pływasz, jeździsz na rowerze, czy uprawiasz seks. Rośnie Ci tętno, metabolizm przyśpiesza, spalasz kalorie, mięśnie się kurczą. Według dietetyka Sarah-Jane Bedwell, kwercetyna „pomaga w wytwarzaniu nowych mitochondriów w ciele i zwiększa wykorzystanie tlenu przez mięśnie”. A to nie wszystko! Kwercetyna zapobiega wydzielaniu kortyzonu, który powoduje rozkład mięśni. Co to oznacza? Dzięki kwercetynie możesz dłużej ćwiczyć, (albo uprawiać seks) bez uczucia zmęczenia.

Imbir – nie tylko na przeziębienie.

Jeśli lubisz jeść, tak jak lubisz się kochać – słodko i ostro – to masz szczęście. Imbir jest kolejnym przykładem pożywienia, które polepszy Twoje życie seksualne przez poprawę przepływu krwi w żyłach i tętnicach. Według badania z „International Journal od Cardiology”, szanowanego pisma kardiologicznego, wystarczy spożywać łyżeczkę imbiru parę razy w tygodniu, aby dostrzec różnicę. Nie wahaj się więc i zamów ponownie sushi, tylko tym razem nie zostawiaj imbiru na talerzu.

Łosoś – żeby krew płynęła tam, gdzie trzeba I jak trzeba.

Chcesz podgrzać atmosferę na randce? Zamów dzikiego łososia. Ta ryba jest świetnym źródłem kwasów nienasyconych Omega-3, które powodują zwiększoną produkcję tlenku azotu. Tak samo działa Kamagra, powodując wzwód. Dodatkowo badania wykazały, że ograniczenie kalorii i trzymanie się diety śródziemnomorskiej bogatych w warzywa, ryby, pełne ziarno i zdrowe tłuszcze (jak kwasy nienasycone Omega-3) poprawia sprawność genitalną u mężczyzn z zespołem metabolicznym. Czym jest zespół metaboliczny? To połączenie cukrzycy, nadciśnienia, wysokiego cholesterolu i nadwagi. Każdy z tych czynników jest zabójcą zarówno dla chęci na seks, jak i dla możliwości uprawiania go.

Jeśli zdecydujesz się na łososia, upewnij się tylko, że zamówiłeś odpowiedni gatunek. Ten z przemysłowej hodowli nie posłuży Ci tak samo, jak dziki łosoś.

Banany – i już wszystko mamy!

Fajnie, prawda? Te pyszne i słodkie owoce pozwolą Ci dawać radę przez całą noc! A do tego są dostępne w każdym sklepie przez cały rok. Skąd te magiczne właściwości bananów? To dlatego, że dostarczają energii i zawierają mnóstwo potasu. Ten relaksujący minerał powoduje rozluźnienie mięśni, co wspiera dopływ krwi do penisa, gdy jesteś podniecony. Tak samo działa Kamagra, ale nią się nie najesz!

Owsianka – każdego ranka dla dobrego kochanka.

Jeśli chcesz mieć na tyle dobrą wytrzymałość, aby dać swojej ukochanej orgazm (a powinieneś, ona z pewnością to doceni), sięgnij po owsiankę. To popularne danie śniadaniowe jest świetnym źródłem l-argininy, aminokwasu, który jest często stosowany do leczenia impotencji. Dodatkowo pełne ziarno, jakim jest owsianka, pomaga zmniejszyć poziom cholesterolu. A wysoki cholesterol źle wpływa na Twoją potencję. Może on też prowadzić do chorób serca.